Jdi na obsah Jdi na menu
 


ZASÍLÁNÍ ROSTLIN v roce 2017

17. 4. 2017

dscn2217.jpgBěhem druhé poloviny dubna se začne náš e-shop plnit novou nabídkou rostlin. Jakmile se tak stane, budou si moci zákazníci rostliny objednávat. Zasílat je ale začneme až v pondělí 15. května a v úterý 16. května 2017. Původně jsme mysleli, že expedici rostlin zahájíme již o týden dříve, ale tam je státní svátek, který by zasílání zbytečně komplikoval a k tomu ještě zrovna zahajujeme provoz naší sezónní prodejny v jihlavské ZOO, kde strávíme celý sváteční den. Proti se navíc postavilo také nevyzpytatelné počasí, provázející nás po celý duben a připomínající místy spíše zimu.
Všem zákazníkům doporučujeme důkladně si pročíst zásady a pravidla prodeje, uvedené v úvodu e-shopu. Je tam vše, co by měl objednávající vědět, a při vyplňování své objednávky automaticky potvrzuje, že s podmínkami prodeje byl seznámen. Přesto si dovolujeme připomenout několik důležitých informací, které většina stálých zákazníků samozřejmě už dobře zná. Těm novým ale mohou informace napomoci ke zdárnému průběhu vyřízení jejich objednávky a předejít případným nedorozuměním. Proto v následujících řádcích nabízíme stručný sled událostí, které začínají úspěšně vyplněnou a odeslanou objednávkou rostlin ze strany zákazníka. p1130363.jpg
Jakmile zákazník odešle řádně vyplněnou objednávku, automat z našeho e-shopu mu obratem potvrdí její přijetí. Na vyhotovení tohoto neosobního dokumentu nemáme sebemenší vliv a v žádném případě se nejedná o faktické potvrzení objednávky, a vůbec už ne o fakturu k proplacení. Nejpozději 48 hodin (ale většinou dříve) po obdržení objednávky zákazníkovi zasíláme e-mail s potvrzením, že má rostliny u nás rezervovány, případně i informaci, že některé z nich jsou již vyprodány. Zákazníci platící objednané rostliny předem převodem na náš účet zároveň obdrží fakturu a upozornění, že jakmile se částka objeví na našem účtu, okamžitě jim navrhneme termín zaslání rostlin k odsouhlasení. Zákazníci objednávající rostliny na dobírku obdrží rovnou s potvrzením rezervace rostlin i termín jejich zaslání k odsouhlasení. V žádném případě neplaťte rostliny dříve, než obdržíte opravdovou fakturu! Snažte se ale uhradit ji ve stanoveném termínu splatnosti, protože v opačném případě Vám nebudeme moci nadále rostliny rezervovat nekonečně dlouho a zbytečně se tím oddálí vyřízení Vaší objednávky.dscn7748.jpg
Odsouhlasení zasílacího termínu uvítáme co možná nejdříve, abychom stihli rostliny připravit k expedici. Pokud zákazníkovi navržený termín zaslání nevyhovuje, zašleme mu obratem jiný. Rostliny zasíláme pouze v pondělí a úterý, pokud v inkriminovaném týdnu není státní svátek. Na Slovensko zasíláme pouze v pondělí, protože cesta balíčku k zákazníkovi tam bývá většinou delší, mimo území ČR navíc nemůžeme pohyb zásilek sledovat a chceme mít jistotu, že nezůstanou ležet přes víkend na poště. V jiné dny nemůžeme zásilky vypravovat z časových i ekonomických důvodů.
Odsouhlasení termínu pondělních zásilek potřebujeme nejpozději do pátečního poledne, úterních do sobotního poledne. Rostliny před expedicí musíme vyhledat ve sklenících a jiných místech, shromáždit je na jedno místo a rozdělit jednotlivým zákazníkům. Letněné rostliny pod širým nebem musíme uchránit před deštěm, abychom je nebalili s mokrým substrátem a svůj čas zabere také vyhotovení zasílacích dokumentů. Pokud zákazník do stanoveného času termín neodsouhlasí, automaticky mu navrhneme nejbližší možný zasílací termín opět k odsouhlasení. Může tak dojít třeba i k týdennímu zpoždění vyřízení jeho objednávky. Nejbližší volný termín je zároveň průběžně uveřejňován v úvodu našeho e-shopu. Bez potvrzení zasílacího termínu zákazníkem rostliny zásadně nezasíláme!  
Jakmile zásilku podáme na poště, neprodleně zákazníkovi zašleme upozornění a číslo jeho zásilky, jejíž pohyb může od té doby společně s námi sledovat. Je vhodné aby zákazník dobře zvážil, zda je pro něj výhodnější nechat si zaslat rostliny domů nebo na poštu, a podle toho si zdscn8387.jpgadal při vyplňování objednávky správný způsob dopravy. Jakmile vyplníme příslušné doklady, nedá už se způsob zásilky měnit. Žádáme všechny zákazníky, aby se snažili převzít nebo vyzvednout na poště svoje zásilky co nejdříve, protože sukulenty sice vydrží více než jiné rostliny, ale je zbytečné trápit je ve tmě zbytečně dlouho. Pokud nalezne zákazník některou z rostlin v zásilce poškozenou, prosíme o co nejrychlejší zprávu, abychom mohli zjednat nápravu.
Během každé sezóny vyřizujeme také mnoho objednávek osobním odběrem. Pokud takovou objednávku zašlete, a nejedná se pouze o mylné zadání při jejím vyplňování, dejte co nejdříve vědět (nejlépe přímo v poznámce objednávky), zda si hodláte rostliny vyzvednout u nás doma, případně v naší prodejně v jihlavské ZOO a především kdy. Teprve po oboustranné domluvě a potvrzení termínu i místa předání rostlin můžeme osobní odběr objednaných rostlin uskutečnit k oboustranné spokojenosti.
Ještě chceme zákazníky upozornit, aby si pečlivě přečetli, jaký zasílací termín si s námi dohodli a odsouhlasili, protože v minulé sezóně několik z nich čekalo na zásilku (a urgovalo ji!), která byla potvrzena až na následující týden! Pokud sháníte nějaké rostliny, které v e-shopu nenabízíme, dejte nám vědět a my obratem sdělíme, zda bychom je mohli přidat k objednávce a za jakou cenu. Každoročně takto splníme přání mnoha zákazníků, protože druhy rostlin, kterých máme jen nepatrné množství, nebo třeba pouze jediný volný exemplář, z pochopitelných důvodu v e-shopu vůbec nenabízíme.
Naši nabídku v e-shopu budeme během sezóny několikrát doplňovat, tak jak budou nové druhy namnoženy, a v plném růstu i dobré kondici připraveny k expedici. Všechny větší doplnění nabídky budeme vždy avizovat v úvodu našeho webu, a registrovaným zákazníkům automaticky zasílat e-mailem informací bezprostředně po doplnění nabídky. Jak jsme již avizovali, na veškerou korespondenci se zákazníky jsme zvyklí odpovídat nejpozději do 48 hodin po obdržení jejich zprávy či objednávky. Protože i elektronická pošta se občas cestou ztrácí, vyzýváme naše zákazníky, aby pokud od nás neobdrží odpověď ve zmíněném termínu neváhali a ozvali se znovu!
Děkujeme za Vaši dosavadní přízeň a kladné ohlasy na kvalitu rostlin i způsob jejich balení a zasílání. Zavazuje nás to k pokračovaní v nastoupené cestě a udržování vysoké kvality rostlin, pěstovaných tak, aby byly schopny se rychle a bez problémů adaptovat u svých nových majitelů. Těšíme se na Vaše objednávky a předem děkujeme, že se budete řídit výše uvedenými informacemí, jejichž naplnění povede k oboustranné spokojenosti, která je naším cílem. Přejeme všem našim zákazníkům hodně radosti z rostlin, které se už dávno staly součástí našeho života, a těšíme se na osobní setkání s mnohými z nich třeba již o posledním dubnovém víkendu, kdy se u nás v Pávově konají tradiční DNY OTEVŘENÝCH DVEŘÍ (29. a 30.4. 2017)!

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Plants

(Plants, 31. 7. 2017 12:58)

Hello!

do you sanding plants to Croatia?

Thank you for your answer

Ivanka

Re: Plants

(Ivana Jandová, 6. 8. 2017 17:14)

Dobrý den, rostliny zasíláme pouze do České a Slovenské republiky