Jdi na obsah Jdi na menu
 


POZOR - ESHOP S ROSTLINAMI BYL pro rok 2017 UZAVŘEN

POSLEDNÍ TERMÍN ZASLÁNÍ ROSTLIN JE: 23.10.2017

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 

PRODEJ ROSTLIN a LITERATURY 

Obchodní podmínky pro rok 2017

(pro zobrazení nabízených rostlin přejděte do kategorie  NABÍZENÉ ROSTLINY)

UPOZORŇUJEME ZÁKAZNÍKY - PŘI OBJEDNÁVCE ROSTLIN DO 250,- Kč za rostliny budeme k objednávce účtovat balné 30,- Kč, minimální objednávka rostlin je 150,- Kč. 

 

REGISTRACE 
Doporučujeme při 1.objednávce provést registraci. Ušetříte si tak do budoucna opětovné vypisování adresy a ostatních údajů. Navíc budete mít přehled o své objednávce, která se Vám bude zobrazovat po přihlášení do eshopu.                                                                                                                                                                                                      

ZPŮSOB OBJEDNÁNÍ
U fotografií nabízených rostlin jsou vždy uvedeny  stručné údaje o jejich pěstování. V mnoha případech jsou tyto pouze nahrazeny větou „Pěstování viz článek!“, což znamená, že přímo jim a jejich pěstování je věnován samostatný článek v rubrice „Pěstitelská praxe“, kde je většinou uvidíte na vícero fotografiích i s květy! Články si můžete snadno vyhledat v abecedně řazeném „HLEDAČI“!

Rostliny můžete objednávat  z aktuální nabídky. Všechny Vaše objednávky Vám budou nejpozději do 48 hodin po jejich obdržení e-mailem potvrzeny, včetně případných doplňků objednávek. Pokud do 48 hodin neobdržíte potvrzení objednávky, ozvěte nám se znovu! Objednávku také můžete kdykoliv úplně zrušit až do doby, kdy bude definitivně a oboustranně potvrzen termín jejího vyřízení. Pokud budete chtít k původní objednávce dodat další rostliny, prosíme vždy o odkaz na původní číslo objednávky- pak provedeme změnu objednávky o další kusy dle vašeho přání, vše vám bude potvrzeno e-mailem.
V případě, že v době Vaší objednávky bude některý druh aktuálně vyprodán, uvědomíme Vás o tom ihned při potvrzení objednávky!
Telefonické objednávky nepřijímáme, protože ne vždy jsme v době uskutečnění hovoru doma. Nemůžeme si tudíž objednávku řádně zapsat, a také může dojít k nejrůznějším nedorozuměním způsobeným špatným spojením. Podrobnosti k  objednávání a vyřizování pro rok 2017 je rozepsáno v tomto článku: clanky/vystavy_-akce/zasilani-rostlin-v-roce-2017.html

ZPŮSOB ZASÍLÁNÍ
Rostliny zasíláme v předem dohodnutém a oboustranně potvrzeném termínu v pevných obalech. Kořeny rostlin jsou chráněny obalením v mikrotenu, u druhů choulostivějších na přeschnutí ještě ve vlhkém rašeliníku. Bez Vašeho předchozího potvrzení termínu rostliny nikdy nezasíláme!  Zásilky zasíláme přes Českou poštu - ceny se vám automaticky připočtou k ceně objednávky - pošta zaručuje dodání do druhého dne. Knihy zasíláme vždy samostatně, poštovné je již připočítáno v ceně knihy, tzn. ponechte zaškrtnutý osobní odběr, aby se vám nenačetlo další poštovné. Rostliny zasíláme pouze do České  a Slovenské republiky.

ZASÍLÁNÍ DO SLOVENSKÉ REPUBLIKY
Při zasílání balíčků na Slovensko vyžadujeme platbu předem na náš účet. Vzhledem k tomu, že naše banka má na Slovensku pobočku, účtuje si při platbě pouze poplatek běžný při tuzemské platbě na Slovensku. Poštovné je ale bohužel dražší, a to cca  230,- Kč. 

REKLAMACE
V případě že by k vám rostliny dorazily poškozené, nebo některá z nich chyběla a byla přitom účtována, okamžitě nás o tom uvědomte na náš e-mail: madagaskar@ji.cz , a domluvíme se na zaslání náhradních rostlin. Některé druhy jsou poměrně křehké, a občas se z nich při balení či dopravě může odlomit nějaký lístek, což ale neohrožuje zdraví rostliny. Většinou u těchto druhů poslouží odlomený lístek k dalšímu množení. Záruční doba rostlin je upravena dle zákona - zohledňuje pouze zdravotní stav rostliny – tj. napadení chorobami a škůdci, pravost rostliny a její jakost dle norem platných pro pěstování rostlin.  Zákazník může odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto zboží musí předat nebo odeslat zpět do 14 dní. Pak  budou zákazníkovi do 14 dní vráceny peníze. Při vracení-reklamaci zboží  si zákazník poštovné hradí sám. Pro jednodušší reklamaci použijte reklamační list.

TERMÍN ZASLÁNÍ
Objednávku rostlin Vám potvrdíme nejpozději do 24 hodin od jejího obdržení, termín jejich zaslání Vám VČAS navrhneme ještě před zahájením vyřizování zásilek. Vy nám termín buď potvrdíte, nebo navrhnete náhradní. Definitivní termín zaslání platí každopádně až po jeho oboustranném odsouhlasení. Pokud budete z jakéhokoliv důvodu delší dobu mimo své bydliště, dejte nám včas vědět, a usnadníte nám práci se sestavováním termínů zásilek. V žádném případě nezasíláme rostliny bez Vašeho potvrzení termínu! V roce 2015 zasíláme rostliny vždy jen v pondělí, při větším množství objednávek i v úterý. V jiné dny rostliny nezasíláme.

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Kupující tímto souhlasí se shromažďováním, uchováním a zpracováním svých osobních údajů prodávajícím pro účel prodeje. Tento souhlas uděluje pro všechny údaje poskytnuté prodávajícímu v rámci své objednávky a to ode dne udělení souhlasu na dobu neurčitou. Kupující musí vždy udělit svobodný a vědomý souhlas se zpracováním svých osobních údajů včetně elektronických a kontaktních údajů (e-mail, telefon, fax atd.). Udělením se rozumí vyplnění souhlasu či jeho zaškrtnutí či jiné vyjádření (zejména v registračním formuláři).

JAK S ROSTLINAMI PO DORUČENÍ
Zkušenější pěstitelé si určitě poradí sami, takže tato rada je spíše určena těm začínajícím. Rostliny po vybalení zkontrolujte a co nejdříve zasaďte do mírně vlhkého substrátu tak, aby se jejich kořeny zbytečně neohýbaly směrem vzhůru. Po zasazení rostliny ponechte několik dnů na přistíněném místě a alespoň jednou mírně zalijte vlažnou vodou, což podporuje tvorbu nových vlasových kořínků. Poté je můžete přenést na trvalé stanoviště. V případě potřeby můžete na našich stránkách navštívit rubriku „Základy pěstování“, kde se dozvíte podrobnější informace v článku „Přesazování sukulentů“ (12.2. 2011).

V případě jakéhokoli problému, můžete psát na : madagaskar@ji.cz, popř. telefonovat na : 608535411. 

Ivana a Jiří Jandovi