Jdi na obsah Jdi na menu
 


ZASÍLÁNÍ ROSTLIN v roce 2015

12. 4. 2015

p1060435.jpgPočasí letošního jara si pohrálo s námi i našimi rostlinami opravdu nevídaně. Když už se zdálo, že nic nebrání jejich postupnému stěhování do letního makroloňáku, nastalo dlouhé období, připomínající místy spíše vánoční atmosféru. A když konečně po dlouhých dnech vysvitlo slunce, zima u nás nadále zůstala a noc co noc teploty klesaly pod bod mrazu. Ještě brzy ráno jsme rostlinám v makroloňáku přitápěli elektrickým fukarem, abychom hned v deset hodin otevírali dveře, protože slunce už nabralo pořádnou sílu a uvnitř bylo vedro k nevydržení, které ani střešní okna nestíhala vyvětrat. Díky tomu všemu nemohly naše sukulenty dostat na co bývaly touto dobou zvyklé v minulých letech. A díky tomu především se naše letošní nabídka rostlin v e-shopu objeví až okolo 25. dubna, protože naší dlouholetou zásadou je nabízet pouze rostliny v perfektní kondici, plném růstu, a když počasí dovolí, tak i v pestrých barvách. Od této zásady nehodláme ustoupit ani letos. Je základem spokojenosti našich zákazníků, od nichž se nám dostává slov chvály i poděkování, které nás zavazují, abychom v nastoupené cestě pokračovali i letos. Tolik tedy k mírnému zpoždění naší nabídky. A nyní ještě k samotným objednávkám rostlin a jejich následné expedici.
Každý zákazník by si měl ještě před vyplněním objednávkového formuláře důkladně pročíst obchodní podmínky, které nalezne hned v úvodu našeho e-shopu, protože odesláním objednávky zároveň potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil a souhlasí s nimi. Doporučujeme pečlivě zvážit způsob zaslání rostlin i jejich placení. Letos jsme po zralé úvaze zrušili zasílání cenných balíků, které pošta výrazně zdražila a s jejichž doručováním byly v minulosti největší problémy. Pošta uvádí jejich doručení do 3 dnů od podání, ale neposkytuje naprosto žádnou záruku, že se tak opravdu stane. Zůstaly tedy dvě další možnosti, kterými jsou „do ruky“ a balík „na poštu“. Díky naší zákaznické kartě u České pošty se jejich tarify oproti loňsku nemp1110732.jpgění, a za celou loňskou sezónu pošta doručila všechny tyto zásilky (až na jedinou výjimku) v den následující po jejich podání. U obou těchto zásilek potřebujeme Vaše telefonní číslo, které je důležité kvůli avizům pošty při jejich doručování.Pokud budete původní objednávku doplňovat ještě o nějaké nové druhy rostlin, vždy při komunikaci s námi používejte číslo svojí původní objednávky, čímž nám usnadníte spoustu zbytečné administrativní práce aurychlíte vyřízené své objednávky k oboustranné spokojenosti.Jakmile odešlete objednávku, okamžitě Vám přjde její automatické potvrzení z e-shopu. Vy ale vyčkejte na potvrzení od nás, které by k Vám mělo dorazit nejpozději do 48 hodin popřijetí objednávky. Pokud jste se rozhodli platit předem, dostanete zároveň s potvrzením objednávky i fakturu. V žádném případě neplaťte dříve, než tuto fakturu a potvrzení objednávky dostanete!Pokud k Vám nedorazí do 48 hodin po odeslání objednávky, ozvěte se znovu, protože i elektronická pošta se občas cestou ztrácí!Poté Vám navrhneme termín zaslání rostlin k odsouhlasení. Bez potvrzení tohoto termínu zákazníkem rostliny nikdy nezasíláme! Snažte se na návrh termínu reagovat co možná nejrychleji, protože rostliny se k expedici připravují už o víkendu před zasílacími dny, kdy je shromažďujeme na jedno místo a rozdějujeme pro jednotlivé zákazníky. Nemůžeme proto už reagovat na potvrzení termínu, které nám přijde třeba v neděli odpoledne, a musíme potom zákazníkovi navrhnout termín pozdější. V případě že navržený termín zákazníkovi nevyhovuje, navrhneme mu obratem jiný!
Rostliny zasíláme pouze v pondělí a úterý, a to za předpokladu, že v inkriminovaném týdnu není žádný státní svátek. Výjimečně budeme zasílat v zájmu urychlení expedice i ve středu, ale ne jednotlivé zásilky na přání zákazníka, protože to máme na poštu několik kilometrů. Prvním zasílacím dnem letošní sezóny je PONDĚLÍ 11. KVĚTNA 2015, samozřejmě za předpokladu, že nám naše plány znovu nezhatí počasí! Jakmile zásilku podáme na poště, její číslo posíláme zákazníkovi, aby si mohl i on sledovat pohyb zásilky na cestě k němu. p1060446.jpgProtože se neustále zvyšují věškeré náklady, spojené se zásilkami (mj. musíme kupovat krabičky, které jsme předtím mívali zdarma), budeme účtovat u zásilek v hodnotě rostlin do 250,-Kč balné ve výši 30,-.Kč, u zásilek nad tuto částku nebudeme ani nadále balné účtovat vůbec. Malé zásilky bez balného se pro nás už dlouhodobě staly nerentabilními!
Vždy nám záleží na spokojenosti zákazníků. Proto se snažíme posílat kytky zdravé, vitální a dobře zabalené, což naši zákazníci po celou dobu oceňují. Nejsme klasická zásilková služba se spoustou zaměstnanců. Na všechno jsme pořád jen my dva, a veškerou práci spojenou s přípravou rostlin, jejich balením a zasíláním děláme ve chvílích svého volna, jehož se nám v sezóně nikdy příliš nedostává. Děláme to ale s láskou, protože nás to baví. Vaše povzbudivé zprávy a pochvaly jsou pro nás stejně důležité jako výdělek z rostlin. Zvyšující se počet stálých zákazníků a opakovaných objednávek v jediné sezóně nám napovídá, že spokojenost je oboustranná. Těšíme se i nadále na Vaši přízeň, za níž upřímně děkujeme s vírou, že v nastoupené cestě budeme společně s Vámi pokračovat i v letošním roce.

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář